تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید و فروش سوله دست دوم

خرید و فروش سوله دست دوم : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

خرید و فروش سالن و سوله دست دوم توجه بسیاری از شرکتهای بزرگ و معتبر خصوصی و حتی دولتی را به سمت خود سوق داده است.  سوله دست دوم نسبت به سوله نو دارای اختلاف قیمت حداقل ۳۰ درصدی میباشد که در مقابل کیفیت سوله دست دوم نسبت به سوله نو تقریبا برابری میکند و  این امر نیز موجب توجیه پذیر بودن خرید سوله دست دوم میشود.
سوله های صنعتی  نقش مهمی در صنعت ایفا می کنند به همین علت هم سازه ای مهم تلقی می گردد . تفاوت این نوع از سوله ها با سایر سوله ها می تواند در ابعاد سازه , میزان کیفیت و استحکام سازه و قیمت باشد . در ساخت سوله ها چند نکته وجود دارد که بسیار حائز اهیت میباشد.

خرید و فروش سوله دست دوم فتح
خرید و فروش سوله دست دوم فتح

هنگام خرید و فروش سوله دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم ؟

مورد اول متریال مرغوب استفاده شده میباشد . که شامل ورق، پروفیل، خرد، آبدو، رنگ ، پیچ و مهره می باشد. این نکته در خرید و فروش سوله دست دوم نیز مطمئنا قابل توجه مشتری خواهد بود.

نکته ی بعدی مونتاژ است . قطعات سوله پس از فرایند برشکاری طبق نقشه از پیش تعیین شده کنار هم چیده شده و توسط ماشین آلات و ابزارآلات مخصوص خال بندی و مونتاژ می گردد.

یکی دیگر از این نکته ها که در ساخت یا خرید و فروش سوله دست دوم  باید به آن توجه کنید جوشکاری سوله است در این مرحله قطعات که فقط توسط تک خالی جوش های متعدد به شکل قطعه مونتاژ شده در آمده با دستگاه های جوش CO2 و جوش زیر پودری تکمیل می گردد.

مورد بعدی تمیز کاری است . در این مرحله قطعات پس از جوشکاری دارای لایه چرب و اسپاترهای جوشکاری می باشد که لازم است جهت مرحله بعدی اسپاتر برداری (remove weld sputter ) و تمیزکاری گردد.

بعد از این مراحل حالا بنا بر نوع کاربری و محل اجرای سوله نسبت به محل اجرا تعیین رنگ آمیزی می گردد یعنی اگر سازه در مناطق خشک و کاربری های غیر اسیدی و غیر مرطوب و غیر شیمیائی باشد ترجیحاً از یک لایه رنگ آلکیدی (Alkyd paint) استفاده می گردد و اگر سازه در مناطق مرطوب و کاربری های رطوبت دار یا شیمیایی یا اسیدی باشد ترجیحاً از سند بلاس و رنگ های ابوکسی استفاده می گردد-مرحله ی بعدی که در خرید و فروش سوله دست دوم حائز اهمیت است موضوع حمل است.

در این مرحله در صورتی که پروژه بزرگ و خاص باشد نیاز است کلیه قطعات کد گذاری و هر کدام با برنامه ریزی دقیق به محل حمل شده و در جای خود قرار گیرد تا از نصب سریع و دقیق برخوردار گردد. در حال حاضر سوله ها طیف گسترده ای از ساختمان های صنعتی مقرون به صرفه را ارائه می دهند، که برای مقاومت در برابر حتی سخت ترین آب و هوا و محیط های کاری متفاوت طراحی شده است. هر مشتری نیاز و هدف خاصی برای ساخت آنها دارد. پس باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

خرید و فروش سوله دست دوم تهران
خرید و فروش سوله دست دوم تهران

نکات قابل توجه هنگام نصب سوله :

در نصب سوله قطعات بر روی فنداسیون نصب و کلیه ریز قطعات نیز با توجه به نقشه تکمیل تا سازه آماده پوشش میباشد. اصولا طراحی سوله و تعیین ابعاد، اندازه و ویژگی های آن باید بر مبنای نیاز بهره بردار و کاربری سوله تعین شود. لذا مشاهده می کنیم که بر خلاف ساختمان که استاندارد های خاصی برای طرح فضاهای آن وجود دارد، سوله فاقد ضابطه ی مشخص و تدوین شده ای برای ابعاد و اندازه است.

تفاوت قابل توجهی که در طول، عرض و سایر ابعاد سوله ها مشاهده می شود به همین دلیل است. سوله ی دست دوم _ همان طوری که از نامش پیداست_ قبلا برای کاربری دیگری طراحی و ساخته شده است. به همین سبب طول، عرض دهانه، ارتفاع و … آن منطبق بر همان نیاز اولیه و طرح ابتدایی می باشد.

از آنجایی که هر کاربری خاص نیاز به سوله ای با ابعاد مخصوص و متناسب با خود دارد، ممکن است برای یک کاربری خاص _ مثلا خط تولید یک قطعه ی صنعتی_ خرید و فروش سوله دست دوم با ابعاد مورد نیاز آن کارکرد وجود نداشته باشد. لذا از سوله های دست دوم با ابعاد نزدیک به آن استفاده شود. این کار ممکن است مشکلات متعددی را به وجود آورد.

بارها دیده شده است که کارفرمایان به علت مشورت با افراد نا آشنا به مسایل فنی و یا مراجعه و مشورت با شرکت ها و کارگاه هایی که خرید و فروش سوله دست دوم  انجام میدهند ، صرفا به علت پرداخت مبلغ کمتر برای تهیه ی سوله _ که از طرف ارایه دهندگان سوله ی دست دوم به عنوان بزرگترین مزیت آن معرفی می شود_ متحمل مشکلات فراوانی شده اند.

فرض کنید کارفرمایی برای راه اندازی یک خط تولید به سراغ خرید و فروش سوله دست دوم میرود ، در این حالت اگر کارفرما در آینده بخواهد سالن تولید را گسترش دهد یا سازه ی جدیدی به سوله ی موجود ضمیمه کند و یا جرثقیلی به سازه اضافه نماید؛ به علت عدم پیش بینی لازم برای انجام این گونه اقدامات در سوله ی دست دوم با مشکل عدم استحکام کافی سوله مواجه خواهد شد.

همچنین ممکن است ابعاد ماشین آلات خط تولید با سوله ی دست دوم خریداری شده تطابق نداشته باشد و مشکلاتی در زمینه ی انتقال دستگاه ها و رفت و آمد در خط تولید ایجاد نماید.

غرب تهرذان

خرید و فروش سوله دست دوم
خرید و فروش سوله دست دوم غرب تهران

مرکز خرید و فروش سوله دست دوم کجاست ؟

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید