تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید سوله در تهران

خرید سوله در تهران ، سوله نو را می توان در ابعاد دلخواه و در انواع مختلفی به مجموعه سازنده سفارش داد , توصیه می شود اگر کیفیت سازه در نظرتان بسیار اهمیت دارد از سوله های نو استفاده کنید. خرید سوله در تهران سازه های صنعتی به دو دسته اسکلت فلزی سوله صنعتی و استراکچر فلزی ( پلتفرم ) صنعتی تقسیم میگردند. ساخت سازه های صنعتی و خاص به دلیل تفاوت های عمده با ساختمان های مسکونی به لحاظ ساختاری و ضوابط ساخت امری تخصصی بوده و نیاز به سابقه و تسلط به استانداردهای ساخت و طراحی دارد .

سازه هایی نظیر سازه انبار صنعتی ، سوله های کارخانجات ، سالن های دارای جرثقیل، سایه بان های محل دپو مواد و دیگر موارد جزو این دسته از سازه ها میباشند. این سازه ها اغلب به صورت پیچ و مهره ایی ساخته میشوند که مزیت های قابل توجهی نیز دارند.

محصول دقت و کیفیت بالا در مراحل ساخت به دلیل ساخت در کارگاه های دارای تجهیزات لازم یا نصب سریع سازه سوله های پیچ و مهره ایی و دوام بالا و ساختار آسان در تعمیر و نگهداری, حمل ، جابجایی و دمونتاژ آسان , از مزایای این سازه ها و خرید سوله در تهران است.

سوله های خرپایی نوعی از سوله های در حال تولید در کشور می باشند که بیشترین میزان کاربرد را داشته و جزو سازه های پر طرفدار در زمینه ی خرید سوله در تهران میباشد .

چرا که در ساخت دهانه آن ها محدودیتی در متراژ وجود ندارد و به همین دلیل مناسب برای انواع کاربری ها شده اند. این سوله ها را به دلیل این که از میزان کمی از فولاد برای تولید آن ها استفاده می شود؛ عمدتا در گروه سوله های سبک می شناسند که سرعت ساخت هم در تولید آن ها بالاست. عمده ویژگی هایی که باعث تبدیل سوله خرپایی به بهترین نوع سوله شده است را می توان در داشتن خواصی مانند کم هزینه بودن، سبک وزنی، سرعت در ساخت و بهره برداری، قابلیت نصب انواع جرثقیل های دیواری و سقفی و نیز داشتن امکان جا به جایی و … جست و جو کرد.

از همین رو متقاضی خرید سوله در تهران  روز به روز رو به افزایش است. ساخت سوله های سبک به این دلیل که دارای وزن بسیار کاهش یافته می باشند، نیازی به انجام مرحله خاک برداری و فوندانسیون و آرماتور بندی و مراحل مشابه ندارند فلذا در این مرحله نیز صرفه اقتصادی و زمانی را برای صنعتگران محترمی که به دنبال خرید سوله در تهران هستند, به همراه دارند.

ساخت سازه های فلزی در بخش های تهیه متریال ، برشکاری و سوراخکاری ، جوشکاری و نهایتا رنگ آمیزی استانداردهای خاص خود را دارد. و اما در مورد استراکچر فلزی:در خطوط تولید کارخانه ها به منظور نصب و قرارگیری دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و تکمیل پروسه تولید نیاز به استراکچر های صنعتی می باشد .

این استراکچر ها که پلت فرم های صنعتی نیز گفته میشوند از دوام و استهکام بالایی نسبت به دیگر سازه های فلزی بر خوردار می باشند. همچنین به منظور حفاظت آنها در مقابل رطوبت و شرایط جوی نوع رنگ آمیزی اهمیت بیشتری دارد و مراحل آن از جمله انجام سندبلاست و استفاده از رنگ های دارای ترکیبات آلومینیوم و یا زینک دار و … انجام میپذیرد که تمامی این موارد در هزینه و قیمت سازه در خرید سوله در تهران موثر است.سازه های صنعتی و سوله های پیشرو در صنایع شیمیایی ، فلز و معدن کاربرد دارند .

خرید سوله در تهران
خرید سوله در تهران

همانطور که قبلا هم این موضوعات اشاره کرده ایم با بیشتر شدن تمایل برای قرار دادن تجهیزات صنعتی در فضائی باز خارج از محوطه کار و متمرکز نمودن تجهیزات در یک مکان ، استفاده از سازه های صنعتی رو به گسترش گذاشته و متقاضیان خرید سوله در تهران بالا رفته است.

بیشتر این سازه ها از جنس فولاد هستند . این سازه ها بعنوان ساپورت ، سکو ، دودکش ، سیلو و مخزن بکار می روند . در برخی موارد در سکو ها و برج های تهویه از چوب استفاده می شود . در برخی موارد لازم است که بنا به اقتضای ویژگی کاربری فضای داخلی ساختمان صنعتی چند دهانه، فاصله ستون‌ها در ردیف‌های میانی بیش از فاصله آن‌ها در ردیف‌های کناری ساختمان باشد. در این حالت برای نگه داری خرپاهای سقف از خرپاهای ثانویه که در امتداد ردیف ستو ن‌های میانی نصب می‌شوند و عملاً جایگزین ستون‌های حذف شده هستند، استفاده می‌شود.

دلیل خرید سوله در تهران و البته کارآئی و بازده بالا در تولید سازه های صنعتی , بکارگیری مواد پیش ساخته و استاندارد بودن کل سازه یا اجزای تشکیل دهنده آن می باشد. سوله ها در نوع خود بهترین هستند و در مقایسه با دیگر انواع سازه های فلزی پر استفاده تر می باشند.

قیمت سوله پایین است و با صرف هزینه بسیار کمتری در مقایسه با ساختمان های بتنی و فلزی طراحی و ساخته می شود ,برای بسیاری از سازه های صنعتی طرح هائی استاندارد تهیه شده که امکان اجرای ایده های پیشرفته و استفاده موثر از امکانات تولیدی موجود در صنعت ساخت و ساز فراهم آورده است املاک صنعتی هیراد با کادری مجرب وفایلینگ قوی که فراهم آورده است میتواند شما را در خرید سوله در تهران راهنمایی کند.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید