تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید دفتر اداری

خرید دفتر اداری ؛ در مسئله ی  املاک صنعتی و خرید دفتر اداری اولین چیزی که به ذهن صنعتگران و تولیدکنندگان می‌رسد حضور در املاک صنعتی برای این فعالیت است و لازم به ذکر است که مشاوره در رابطه با اجاره املاک صنعتی از آن دسته از شغل‌هایی است که به ندرت می‌توان متخصص و خبره در آن یافت. همچنین به ندرت می‌توان افرادی را در آن پیدا کرد که به صورت تخصصی به خرید یا فروش دفتر اداری بپردازند.

تا کنون مطمئنا با مفاهیم املاک صنعتی و کاربری های مختلف یک ملک آشنا شده اید و میدانید که یک ملک میتواند کابری هایی اعم از مسکونی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی یا اداری داشته باشد ، و هر شخص بنا به نیاز خود به سراغ این املاک رفته و ملک مد نظر خود را تهیه کند.
از املاک صنعتی که در کل به حیطه ی ایجاد کسب و کار مربوط است ، و این روزها بسیار در رابطه با آن میشنوید ، اجاره یا خرید دفتر اداری میباشد .

میتوان گفت هر کدام از مشاغلی که در جامعه در حال فعالیت هستند ، برای معرفی کار خود و یا خرید و فروش محصولات تولیدی یا هر نوع فعالیت دیگری به یک دفتر کار اداری نیاز دارد.این مشاغل میتوانند در ارتباط با نمایندگی های بیمه ، نمایندگی های حقوقی و وکالتی ، دفاتر نمایندگی فروش خودروهای لوکس و خارجی ، امور واردات و صادرات ، آژانس های هواپیمایی ، دفاتر حمل و نقل بین المللی و یا هر مورد دیگری باشد .

چرا داشتن دفتر اداری برای صنعتگران نیاز است؟

برای مثال یک تولید کننده و صنعتگر برای معرفی محصولات خود باید فضایی را به عنوان شوروم محصولات خود در نظر بگیرد تا متقاضی یا مشتری ، به راحتی بتواند تمام محصولات تولید این کارخانه را مشاهده کرده و بهترین و مناسب ترین آن محصول را سفارش داده و خریداری کند.

خب مسلما نمیتوان در یک کارخانه هم محصولی را تولید کرد و هم آن را به فروش رساند . پس صنعتگر موظف است به فکر خرید دفتر اداری و شوروم برای محصولات فروشی خود باشد .
یا یک وکیل دادگستری را در نظر بگیرید که بعد از فارق التحصیل شدن میخواهد وارد بازار کار شده و مشغول فعالیت شود . این فرد باید در اولین قدم به فکر خرید دفتر اداری یا اجاره ی یک دفتر کار برای خود باشد تا بتواند در جامعه ظهور کند .

امیدواریم توانسته باشیم که ضرورت داشتن دفتر کار را در جامعه ی کار به راحتی عنوان کرده باشیم.

 

باید توجه داشت که انتخاب محل و منطقه برای اجاره یا خرید دفتر اداری بسیار مهم است . مثلا همان وکیل را در نظر داشته باشید. این نوع شغل ، شغلی نیست که بتوان در یک شهرک صنعتی یا منطقه ای مانند جاده مخصوص و غرب تهران به دنبال دفتر بود. برای مشاغلی چون وکالت یا آژانس های هواپیمایی یا فروش خودروهای لوکس باید در داخل یا مرکز شهر به دنبال ملک باشیم.
تا از این طریق به کسب و کار خود رونقی دهیم.

امروزه در هر منطقه ای از تهران میتوانید با متراژهای متفاوت و دکوراسیون های جذاب و مخصوص به هر شغلی ، دفاتر اداری مشاهده کنید که این امر ، امور اجاره یا خرید دفتر اداری را برای افراد بسیار آسان تر کرده است .
بسیاری بر این باورند که اجاره ی دفتر کار، راه‌اندازی و چرخاندن آن یکی از پرهزینه‌ ترین مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار جدید است. که این هزینه‌ها شامل اجاره ماهیانه دفتر، میز و صندلی، تهویه، تجهیزات اداری، اینترنت و غیره است.

به خاطر همین هزینه‌های سرسام‌آور است که بسیاری از کارآفرینان کهنه‌کار به کارآفرینان تازه‌کار توصیه می‌کنند ، که در ابتدای راه‌اندازی کسب و کار زیر بار این هزینه‌ها نروند و کار خود را بدون اجاره ی دفتر کار آغاز کنند.
اما هر طور که فکر کنیم برای رونق بخشیدن به کار خود نیاز است که دفتر شیک و زیبایی در اختیار داشته باشیم که دست کم اگر مشتری به فکر مراجعه ی دوباره به این دفتر بود ، بتواند با یک خط تلفن ثابت تماس برقرار کرده و اعتمادش نیز جلب شود.
پس به راحتی نمیتوان از اهمیت خرید دفتر اداری گذشت.

خرید دفتر اداری
خرید دفتر اداری

شما میتوانید با مراجعه به دفتر مشاور املاک صنعتی هیراد یا سایت اینترنتی ما با آدرس های amlakhirad.com و hiradmelk.com دفتری مناسب با کسب و کار خود تهیه کنید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید