تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

خرید انبار ارزان

خرید انبار ارزان

 رهن و اجاره یا خرید انبار ارزان برای ذخیره و نگهداری مواد و اشیاء گوناگون از اهمیت زیادی برخوردار میباشد ، ولی یکی از رایج ترین دلایل اجاره یا خرید و فروش انبار نگهداری از اجناس ، به منظور عرضه در بازار در مواقع مطلوب می باشد .

در ساده ترین تعریف انبار میتوان گفت که انبار به فضا یا مکانی اتلاق می گردد که وظیفه نگهداری اجناسی را برای مدت معلوم در دل خود دارد . حال این انبار ممکن است با استفاده از یکی از ده ها متد مرسوم انبارداری وظیفه نگهداری اشیاء را به مدت چند ساعت و یا چند سال داشته باشد.

شما هم میدانید که تهران شهر بزرگی است و همین وسعت بزرگ تهران سبب شده تا سرمایه‌ گذاری در حوزه خرید و فروش املاک بسیار جذاب باشد. برای خرید انبار ارزان ، می‌توان در مناطق مختلفی سرمایه‌ گذاری کرد ولی سوال مهم این است که کدام مناطق برای انبار کالا مناسب‌اند؟
بعضاً مشاهده شده که افرادای در نقاط مختلف این شهر به دنبال خرید انبار ارزان و مناسب برای کسب کار خود هستند و به دلیل هزینه و مبلغ کمتر حاضرند در هر نقطه که فضای مناسبی داشته باشد سرمایه‌گذاری کنند. ولی متأسفانه به این نکته کمتر توجه می‌شود که اولویت اصلی هم برای اجاره و هم برای خرید انبار ارزان ، امنیت منطقه‌ای است که انبار در آن احداث شده است.
در کل انبارها در هر منطقه ای از تعرفه های مشخصی برخوردار هستند که افراد قبل از هرگونه اقدام برای اجاره یا خرید انبار ارزان باید به این نکات توجه کنند.
اگر قصد اجاره فضایی کوچک برای مدت محدود را دارید پیشنهاد دیگر این است که از خدمات یک انبار عمومی استفاده کنید. انبارهای عمومی فضای اشتراکی مناسبی را برای اجاره در اختیار مستأجران قرارمی‌دهند از جمله انبارهای بسیار کاربردی انبارهای کانتینری هستند.

کانتینرها محدودیت انبارهای بزرگ و ثابت را ندارند و می‌توان به راحتی در مدت زمان محدود اجاره کرد. اجاره این انبارها روزانه محاسبه می‌شود به همین دلیل دردسرهای اجاره انبارهای ثابت را ندارند. متقاضیان انبارهای کانتینری کسانی هستند که قصد اجاره انبار برای لوازم کم‌حجم و کوچک را دارند به همین دلیل از این نوع انبارها استفاده می‌کنند.
خرید انبار ارزان در جنوب تهران و چیدمان انبار در جنوب تهران طبق قاعده ای ثابت و استاندارد سبب می شود تا هر محصول در جای مخصوص به خود نشسته و با تغییر شیفت کارکنان ، جابجایی کلی آنان به بخشی دیگر ، ورود و خروج ناگهانی و عمده محصولات و همچنین مصارف خارج از برنامه ، مشکل محسوسی در آمار و ارقام انبار به وجود نیاید .

انبارداری که تحت نام مجموعه ای مستقل مشغول نگهداری از محصولات مشتریان خود است و یا اینکه به عنوان عضوی از همین شرکت در انبار فعالیت می کند ، وظیفه حراستی جامع و همه جانبه از کالاهای انبار را روی دوش خود حس می کند ؛ احساس مسئولیتی که با چینشی مناسب جامه عمل به تن کرده و تحت کنترل نرم افزاری کامپیوتری به هیچ عنوان دگرگون نمی شود .
انبارها به عنوان اماکنی که محصولاتی ارزشمند را در خود نگهداری می کنند ، چنانچه در ساختار خود از سازوکاری مدرن و اجرایی بهره نگیرند ، در پی تهدید سلامت کالا ها از سوی صاحبان سرمایه در معرض برخورد های قانونی قرار می گیرند .

در نتیجه به عنوان امانت دارانی که هزاران محصول متنوع با قیمت های گوناگون را نگهداری می کنند – که اگر انبار نیز عمومی باشد این حساسیت هم بیشتر می شود – مستلزم داشتن راه و روشی مشخص هستند که از آن ها تحت عنوان فرایندهای اصلی در انبارداری یاد می شود ، اقداماتی اساسی اعم از مرحله پذیرش کالا ، مرحله جایگذاری و انتقال کالا ،
مرحله گردآوری و خروج کالا و نهایتا مرحله ترخیص کالا.
همانطور که اشاره کردیم تهران دارای مناطق بسیار وسیعی برای نگه‌ داری انواع محصولات و خدمات است. متأسفانه املاک صنعتی به دلیل تخصصی بودن در تهران بسیار کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
برای اینکه بتوانیم از موارد مناسبی برای اجاره یا خرید انبار ارزان مطلع شویم لازم است اطلاعات دقیقی از شهرک‌های صنعتی اطراف تهران و یا مناطق صنعتی به دست آوریم.
برای مثا ل شهرک صنعتی شمس‌ آباد گزینه ی مناسبی برای خرید انبار ارزان میباشد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید