تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

املاک صنعتی جاده مخصوص

املاک صنعتی فتح تهران و جاده مخصوص : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

جاده مخصوص کرج یا بزرگراه شهید لشکری یکی از شاهراه های مواصلاتی بین تهران کرج می باشد که از سالیان دور به حمل و نقل و جابجایی بین پایتخت و شهرستانالبرز کمک شایانی داشته است و همواره در جهت کمک به کم کردن حجم ترافیک نقش بسزایی داشته است.

املاک صنعتی جاده مخصوص کرج
املاک صنعتی جاده مخصوص کرج

چرا املاک صنعتی جاده مخصوص :

در جاده مخصوص کرج تنوع کاربری املاک بالا می باشد از جمله موارد مهم می توان به نوع کاربری عمده اشاره کرد کاربری املاک مسکونی و کاربری املاک صنعتی فتح جاده مخصوص که از نظر مساحت کاربری صنعتی در این بخش غالب می باشد و نوع سوم کاربری تجاری می باشد که در سال های اخیر با توجه به ورود خودرو سازانی مانند تویتا ، بی ام و ، نیسان ، رنو ، پورشه و … همچنین از مراکز تجاری بزرگ می توان به مجموعه داران بزرگ فرش اشاره کرد از قبیل شهر فرش ، فرش وزرا ، فرش ملت و …. دسترسی سریع و حمل‌ونقل آسان از ویژگی‌های بارز خرید و رهن و اجاره ی املاک صنعتی غرب تهران و جاده مخصوص کرج است چرا که این منطقه صنعتی داخل تهران مستقر است و همچنین راه‌های ارتباطی بسیار گوناگونی به نقاط مختلف شهر تهران دارد که باعث شده تا این منطقه صنعتی بسیار متمایز از سایر مناطق دیگر باشد؛

اما نکته اینجاست که به دلیل رشد افسار گسیخته قیمت‌ها، اجاره ملک در این منطقه افزایش بسیاری داشته که چالش جدیدی را برای صنعتگران به وجود آورده و باعث شده تا آن‌ها به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران یا مناطق دیگر مهاجرت کنند.
بی‌تردید فعالیت در زمینه خرید وفروش املاک و مستغلات صنعتی جاده مخصوص دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که مصداق‌های عینی آن را می‌توان در املاک صنعتی هیراد یافت یکی از ویژگی‌های اصلی این نوع از فعالیت شناخت و آگاهی نسبت به صنایع داخلی، اقتصاد صنعت، رشد و رکود صنعتی، سرمایه‌گذاری و آینده ‌پژوهی صنعتی است ،که اگر مدیر املاک صنعتی بر این موارد شناخت و آگاهی نداشته باشد در گذر فعالیت با چالش‌ها و موانع بسیاری روبه‌رو می‌شود.

بنابراین کسی که در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی تهران جاده مخصوص فعالیت می‌کند و در واقع مشاور عالی برای املاک صنعتی در تهران تلقی می‌شود باید با فراز و فرودهای اقتصادی و فرصت‌ها و تهدیدها کاملا آشنایی داشته باشد تا بتواند با ارائه راهکارهای مستدل و منطقی زمینه را برای تغییر و جابه‌جایی مدیریت ملک صنعتی فراهم کند.

املاک صنعتی ارزان جاده مخصوص
املاک صنعتی ارزان جاده مخصوص

قیمت زمین املاک صنعتی جاده مخصوص کرج تابع چند شاخص است :

از جمله فاصله با تهران، کاربری قبلی زمین، وجود سالن و سوله یا خام بودن زمین، تعداد سالن‌ها و ابنیه زمین و نیز قرار گرفتن در محدوده بر جاده مخصوص کرج یا معابر فرعی آن محدوده است.
بر این اساس هرچه زمین به تهران و همین طور به بر جاده مخصوص نزدیک تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین زمین‌های صنعتی خام که صرفا دیوارکشی شده قیمت پایین‌تری دارد و در صورت وجود سالن و سوله، قیمت به تناسب تعداد آنها افزایش خواهد یافت.
در عین حال اگرچه شیوه ذکر شده به‌عنوان عرف قیمت‌ گذاری کارخانه‌ها ,کارگاه ها , زمین ها و املاک صنعتی فتح جاده مخصوص در این منطقه مبنا قرار گرفته است ، اما به اذعان واسطه‌های ملکی این محاسبات می‌تواند در مورد کارخانه‌های برند کاملا متفاوت باشد. از سوی دیگر یکی از شاخص‌های مهم اثرگذار بر قیمت اراضی صنعتی، وسعت آنها است. در حال حاضر زمین‌های بزرگ متراژ به مساحت بیش از ۵‌هکتار واقع در حاشیه جاده مخصوص کرج که برای فروش عرضه شده باشد به اذعان دلالان اندک است. این موضوع می‌تواند بر قیمت‌گذاری زمین‌های بزرگ مقیاس عرضه شده برای فروش تاثیر بگذارد.

املاک صنعتی جاده مخصوص اتوبان فتح
املاک صنعتی جاده مخصوص اتوبان فتح

مرکز املاک صنعتی جاده مخصوص کجاست ؟

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید