تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره ی دفتر کار

اجاره ی دفتر کار

برای یک تولید کننده یا صنعتگر , پیدا کردن یک مکان مناسب و اجاره ی دفتر کار، راه‌اندازی و چرخاندن آن یکی از پرهزینه‌ ترین مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار جدید است. این هزینه‌ها شامل اجاره ماهیانه دفتر، میز و صندلی، تهویه، تجهیزات اداری، اینترنت و غیره است.

به دلیل همین هزینه‌های بالا و سرسام‌ آور است که بسیاری از کارآفرینان قدیمی و  کهنه‌ کار به کارآفرینان تازه‌کار توصیه می‌کنند که در ابتدای راه‌اندازی کسب و کار زیر بار این هزینه‌ها نروند و کار خود را بدون اجاره ی دفتر کار آغاز کنند. اما هر کسب و کاری دست کم به یک شماره تلفن کاری و محلی برای برگزاری جلسات و ملاقات‌ها نیاز دارد.

میدانید که یکی دیگر از مهمترین نیاز های یک کسب و کار داشتن تلفن ثابت است. امروزه با گسترش کسب و کارهای غیرحضوری و باب شدن خریدهای انلاین و تلاش برای صرفه جویی در وقت مراودات حضوری بسیار کمتر از قبل شده و آنچه یک کسب و کار را معرفی می کند، دیگر مراجعه ی حضوری و قرارهای ملاقات نیست بلکه چهره ایست که یک کسب و کار از تجهیزات ارتباطی خود به نمایش می گذارد.

در مورد جلب اعتماد افراد , تلفن ثابت یکی از ابعاد مهم ایجاد امنیت ذهنی در میان مشتریان و کاربران می باشد. با توجه به تراکم جمعیت و ساختمانی حال حاضر در تهران اجاره ی دفتر کار و گرفتن خط تلفن ثابت برای دفتر کار خود از مخابرات کمی سخت می باشد، از طرفی تحرک و جابجایی یکی از دغدغه های مهم کسب و کارهاست .

تلفن مجازی یکی از آن راه حل هایی است که با رعایت سرعت، تنوع خدمات و همچنین قابلیت جابجایی، بسیاری از مشکلات شرکت ها و کسب و کارهای نوپا را حل کرده است.

تلفن مجازی خط ثابتی است که از سوی شرکت خدمات دهنده در حوزه تلفن مجازی از مخابرات خریداری می شود
روی این خطوط خدماتی از جمله تلفن گویا، انتقال تماس، پنل فکس، صف و نظرسنجی و… ایجاد می شود و به فراخور نیاز مشتریان در اختیار آنها قرار داده می شود .  اما چه کسانی می توانند از این خطوط استفاده کنند؟

کسب و کارهایی که تازه راه اندازی شده اند یا استارتاپ ها و شرکت های نوپا که موانع مهمی در خصوص خرید یا اجاره ی دفتر کار دارند. شرکت هایی که بخش ارتباطات تلفنی آنها با مشتریان برجسته می باشد و تعداد تماس های ورودی آنها زیاد است. شرکت هایی که می خواهند مرکز تلفن منظم و قابل نظارتی داشته باشند و همه اتفاقات درون سازمان خود را رصد کنند.

مثلا اجاره دفتر کار به صورت ساعتی را در نظر بگیرید :

شاید نیاز داشته باشید با اعضای تیم خود دور هم جمع شوید.
اما از یک سو مدت زمانی که می‌خواهید از یک فضای اداری استفاده کنید به قدری نیست که اجاره دفتر کار ثابت را توجیه کند، و از سوی دیگر،
برگزاری جلسات در منزل و یا رستوران نیز آن را از حالت رسمی و حرفه‌ای خارج می‌کند. بسیاری از شرکتها هستند که برای پاسخ به این نیاز کسب و کارها  شکل گرفته اند و به کسب و کارها فضای کاری و اداری عرضه می‌کنند.

شاید مهمترین عامل در پیدا کردن و اجاره ی دفتر کار ، محل آن باشد؛ اگر دفتر کار شما در محله مناسبی نباشد، ممکن است برای رفت و آمدهای کاری, جلسات خارج از دفتر، دریافت کالا و خدمات وجذب مشتری یا ارباب رجوع دچار مشکلات فراوانی شوید.
مشتریان و کارمندان شما باید از محیط کار رضایت داشته باشند تا بتوانند بهره وری کسب و کار و تجارت شما را بالا ببرند؛ اگر برای صرفه جویی، دفتر کار خود را در محل ارزانتری بخرید کوتاه ترین راه را برای نابود کردن تجارتِ خود انتخاب کرده اید . از ابتدا برای فضایی که برای کارتان نیاز دارید تصمیم بگیرید، اگر می توانید، اتاق اضافی برای توسعه ی احتمالیِ دفترِ کارتان در نظر بگیرید تا مجبور نباشید در آینده دوباره جابه جا شوید.

در جایی دفتر کار بگیرید که امکاناتِ مناسبی داشته باشد ؛ سیستم های گرمایش و سرمایشی دفتر کار و نیز سالم بودن آسانسورها و تمیزی ظاهر راه پله و فضای ساختمان را بررسی کنید چون کمتر کسی دوست دارد در جایی نامنظم و نامناسب کار و تجارت کند.
در مسئله ی اجاره ی دفتر کار اهمیت زیبایی و امکاناتِ محل کار شما اگر از محل زندگی شما بیشتر نباشد؛ کمتر نیست، برای انتخاب محل کار مناسب باید به اندازه ی انتخابِ یک خانه ی مناسب وقت بگذارید.

برای اجاره ی دفتر کار مناسب، بهتر است که از یک مشاور املاک کمک بگیرید؛ مشاور املاک حرفه ای، زمان را برای شما می خرد. شما باید با مشاور املاک تان صادق و رو راست باشید تا بتواند دقیقا ملکی که مناسب شماست را برایتان بیابد.

از این که به مشاور املاک تان بگویید که محدودیت های مالی دارید و یا از فلان محله و منطقه خوشتان نمی آید معذب نباشید؛ مشاوران املاک از رفتار شما متوجه می شوند که شما چقدر در تصمیمِ خود مصمم هستید و چقدر باید کارِ شما را جدی بگیرند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید