تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره سوله صنعتی

اجاره سوله صنعتی ؛ همان طور که در مطالب قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید سوله ای مرغوب و مناسب با کسب و کار خود خریداری کرده یا اجاره نمایید. صد در صد نوع اجاره سوله در قیمت آن اثر گذار است.  از مزایای سوله سبک صنعتی میتوان به این چند مورد اشاره کرد که در اجاره سوله صنعتی مورد توجه است  مورد اول اینکه تنها امکان ساخت سازه های با دهانه های بسیار بزرگ به این روش میباشد .

اجاره سوله صنعتی درفتح
اجاره سوله صنعتی درفتح

تنها امکان ساخت پل های بزرگ و سازه ای تحت بار شدید از این طریق میباشد . برای افرادی که در اجاره سوله صنعتی زیبایی سازه و تنوع در شکل هندسه سازه برایشان اهمیت دارد بسیار مناسب است . امکان نصب انواع جرثقیل ها با تناژ نامحدود در سوله های سازه فضایی  روش استفاده از هندسه خرپا مهندسین را قادر میسازد تا بتوانند طراحی های قابل قبول برای رفع نیاز های جدید و بروز صنعتی انجام دهند .

انفجار علمی و تکنولوژی سالهای اخیر این امکان را سبب شد تا طراحی و محاسبات این نوع سازه ها انجام و بسرعت گسترش یابد . سطح تکنولوژی و مشخصات فنی سازه های فضایی ( خرپایی ) بالاتر و در مقیاس عملی این نوع سازه ها بسرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال جایگزینی نمونه های تیر و ورقی هستند.

افرادی هستند که یا بودجه ی کافی برای اجاره سوله صنعتی ندارند یا نمیخواهند خیلی هزینه کنند به دلیل کاهش شدید قیمت تمام شده اسکلت این سوله ها بسیار مفید است همچنین در مورد کاهش هزینه های حمل و نصب. سرعت طراحی ساخت و نصب سریعتر سازه با توجه به امکانات جدید و کاهش لرزش و جابجایی این سازه ها در اثر بارهای مشابه ,قابلیت باز کردن(دمونتاژ) و بستن(مونتاژ) سازه به دفعات … از مزایای سوله ی سبک صنعتی میباشد که افراد میتوانند در اجاره سوله صنعتی به آن توجه کنند .

در میان گونه های متنوعی از سوله های تولیدی در کشور ، سوله خرپایی یکی از مورد استقبال ترین سوله ها در این صنعت می باشد که به دلیل امکانات زیاد و متنوعی که دارد ، امکان ساخت و استفاده از آن ها در انواع صنعت ها و کاربری ها ایجاد شده است.

سازه های فضایی ( خرپا ) برای مقاصد صنعتی و غیر صنعتی شامل  کارگاه های ساخت و تولید ، کارخانجات تولید با جرثقیل های سقفی ، سالن های ورزشگاهی ، تالار و نمایشگاهها ، ساختمانی و طبقاتی ، آشیانه های بزرگ تعمیر و نگهداری هواپیما ، ابر سازه ها و پل های بزرگ ، سقف بزرگ استادیوم ورزشی ، خطوط انتقال برق و برج ها ، سازه های وسایل شهربازی و …

منظور از سوله های سبک سوله های خرپایی و منظور از سوله های سنگین سوله های تیرورقی می باشند. چند نمونه از تفاوت های سوله های خر پایی و تیرورقی را با هم مرور میکنیم: سوله های خرپایی با استفاده از پروفیل های قوطی و یا لوله ای ساخته می شوند اما سوله های تیرورقی به وسیله ی تیر ورق ها ساخته می شوند.

سوله فوق سبک صنعتی خرپایی در واقع سوله هایی می باشند که به دلیل ساختار قوطی و یا لوله ای خود دارای وزن بسیار کمی می باشند و شاید دلیل جذب صنعتگرانی که به دنبال اجاره سوله صنعتی هستند همین است اما سوله های تیرورقی سوله هایی می باشند که به دلیل ساختار تیر ورقی خود دارای وزن بسیار سنگینی می باشند.

همچنین قیمت هر متر مربع سوله های سبک به دلیل وزن کم تری که دارا می باشند دارای قیمت پایین تری نسبت به سوله های تیر ورقی می باشند چرا که سوله های تیر ورقی دارای وزن بیشتری می باشند.

اجاره سوله صنعتی درتهران
اجاره سوله صنعتی درتهران

در ساخت سوله ارزان خرپایی به دلیل کم تر بودن فاصله قاب ها امکان پی ریزی یکنواخت و کمتر وجود دارد اما در سوله های تیرورقی این امکان به دلیل وجود تیرورق ها با فاصله ی ۶ متر این امکان وجود ندارد به همین دلیل سوله های خرپایی پی ریزی اقتصادی تری دارند.
سوله های خر پایی دارای ضخامت کمی می باشند اما سوله های تیر ورقی ضخامت بیشتری را دارا می باشند به همین دلیل استفاده از سوله های تیرورقی در مکان های مرطوب بهتر می باشد.

به طور کلی استفاده از سوله های خرپایی در مقایسه با سوله های تیرورقی به صرفه تر بوده و مناسب تر است چرا که این سوله ها دارای وزنی کمتر، مقاومتی بالا تر و مهم تر از همه از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد.

سوله های تیر ورقی را نمیتوان جز سوله های ارزان به شمار آور زیرا همانطور که قبلا به آن اشاره شد در ساخت این سوله ها فولاد زیادی مصرف میشود و فونداسیون آن نیز به کار مهندسی بیشتری نیاز دارد . در اجاره سوله صنعتی گزینه ی دیگری پیش روی صنعتگران وجود دارد دسته ی بعدی از سوله های قیمت مناسب سوله های UBM هستند .

در ساخت این سوله ها از ورق های گالوانیزه استفاده میشود که به وسیله ی دستگاه یو بی ام به شکل قوس در آمده و بر روی هم مونتاژ میشوند .

ساخت این سوله ها احتیاج به مصالح کمتری دارد و هزینه ی ساخت آن ها تقریبا نصف سوله های معمولی است از این رو میتوان سوله های یوبی ام را کاملا سوله ای ارزان به شمار آورد . اجرای این سوله نیازی به پی سازی ندارد و همین امر نیز مزید بر ارزانتر شدن این سوله ها میشود .
امید است با اطلاعات بالا در انتخاب گزینه ی مناسب در زمینه ی اجاره ی سوله صنعتی شمارا راهنمایی کرده باشیم.

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید