تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره سوله در تهران

اجاره سوله در تهران

مطمئنا خرید یا رهن و اجاره سوله با قیمت های بسیار بالا و نجومی از عهده مجموعه های زیادی بر نمی آید به همین دلیل رهن و اجاره سوله در اطراف تهران بهترین گزینه برای پیشبرد اهداف صنعتگران پایتخت نشین می باشد . خب بار ها گفته ایم که سوله به مکان های سر پوشیده با محاسبات فنی خاص گفته می شود. سوله ها با استفاده از ورقه های فولاد به وجود می آید و دارای ساختاری پیچیده است. در سازه ی سوله گسترش دهانه بسیار اهمیت دارد و همین موضوع این نوع سازه را از سازه های دیگر متفاوت می کند.

در رابطه با اینکه سوله چیست و در چه مواردی استفاده میشود یا چگونه باید طراحی شود و به مرحله ی اجرا برسد در مطالب قبلی صحبت کرده ایم. همانطور که میدانید سازه سوله به صورتی می باشد که برای ساخت آن می بایست مهندسین خاصی روی تمامی مراحل انجام سوله نظارت داشته باشند چرا که بسیار حساس بوده و نیازمند دقت فراوانی می باشد.

برای اجرای سوله ها نمی توان از پروفیل های موجود در بازار استفاده نمود و می بایست اقدام به ساخت آن کرد چرا که ابعاد تیر ها و ستون های سوله این امکان را از دسترس خارج ساخته است. سوله ها معمولا برای پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع سازه، سازه هایی با دهانه ای گسترده می باشد و از فولاد ساخته می شود. امروزه سازه های فلزی سوله معمولا جایگزین سوله های بتنی شده اند چرا که مزایای بهتر و بیشتری را دارا می باشند.

در این روزها اجاره سوله در تهران  کار دشواری نیست هریک از واحدهای تجاری , صنعتی می توانند سوله ارزان اجاره یا خریداری کنند و در آن به فعالیت های اقتصادی بپردازند البته در سوله های دست دوم باید به این نکته توجه کرد که سال ساخت سازه خیلی قدیمی نباشد زیرا با افزایش طول عمر سوله ممکن است سازه دچار پوسیدگی شود که این هزینه های زیادی را به مشتری تحمیل خواهد کرد .

اجاره سوله در تهران این امکان را به کارفرمایان می دهد که با قیمت مناسب و با صرف هزینه ای معقول و منصفانه بتوان در دایره غول های صنعت کشور فعالیت کرده و نیروی کار نیز بتواند به راحتی میان محل کار و اسکان خود تردد نماید .

شهر تهران کانون اقتصادی ایران است ویکی از مهم ترین مناطق صنعتی این کشور محسوب می‌شود بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، سهم تهران در کل تولید ناخالص داخلی ایران ۲۱ درصد است و با اختصاص نیمی از بخش صنعت کشور به خود، نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد.

وجود صنایع مادر خودروسازی در غرب استان تهران این منطقه را برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی پراکنده از سوی سرمایه‌گذاران جذاب کرده است و صنایع بسیاری به صورت پراکنده از سال‌ها پیش در این منطقه شکل گرفته است و به همین علت تقاضا برای خرید و فروش یا رهن و اجاره سوله در تهران  نیز در این منطقه افزایش یافته است.

اولین کاری که معمولا صنعتگران یا مشتریانی که به دنبال اجاره سوله در تهران هستند انجام میدهند, مراجعه به مشاوران املاک صنعتی است
معمولا مردم تصور می کنند که مشاوران املاک تنها وظیفه جمع آوری مبالغ پرداختی را داشته و مشتریان را از جایی به جای دیگر منتقل می کنند!
اما مشاوره املاک یکی از دسته مشاغل خدماتی پر دردسری است که به طور عادی وظایف مهمی دوشش می باشد.

برای مثال خرید یا اجاره سوله در تهران را در نظر بگیرید یک مشاور حرفه‌ای املاک در این حیطه باید یک فهرست کامل تنظیم کند و آن را به متقاضی خود ارائه دهد و برای مشاوره بهتر به متقاضی ملک باید ملک های بسیاری را از قبل توسط مشاور کارآزموده با یکدیگر مقایسه و بررسی کرده باشد یک مشاور املاک باید همکاری کاملی با فروشنده در جهت قیمت گذاری ملک بر اساس ارزش واقعی آن داشته باشد.

و حتی بازبینی قیمت های نهایی بر عهده مشاور املاک است در بعضی موارد مشتری نمیخواهد برای سوله ی مد نظر هزینه ی زیادی پرداخت کند یا  کیفیت سوله برایش خیلی مهم نیست یا ممکن است سوله در منطقه آب و هوایی مناسبی باشد و می توان از این نوع سوله استفاده کرد

در چنین شرایطی میتوان سوله ی دمونتاژ یا کارکرده را به مشتری پیشنهاد داد ، سوله ای است که در انباره های هر شرکت دپو و انبار شده و در موقع فروش دوباره سر هم بندی می شود.البته اگر مدت زمان استفاده از سوله کم بوده باشد و امکان تغییر مکان خط تولیدی در چند سال آینده وجود داشته باشد . مشتری اجاره سوله در تهران میتواند با این شرایط سوله ی خود را تهیه کرده و به فعالیت بپردازد.

از سوله ها در موارد بسیاری استفاده می شود چرا که دارای ویژگی های بسیار عالی برای یک کاربر سوله می باشدبه همین دلیل همیشه برای اجاره سوله در تهران متقاضی وجود دارد .

یکی از خصوصیات بارز سوله ها ارزان بودن سوله ها و مقاومت بالای آنها در مقایسه با سازه های دیگر می باشد. همچنین وزن سوله نیز معمولا کمتر از سازه های بتنی می باشد. بنابراین استفاده از سوله برای یک کاربر سوله می تواند بسیار مفید و بهینه باشد.

سوله ها دارای انواع گوناگونی می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی هستند. سوله ها به سه دسته ی خرپایی، یو بی ام و تیرورقی تقسیم می شوند که توسط فولاد تشکیل شده و اجزای آن توسط پیچ و مهره به یک دیگر متصل می شوند. به صرفه ترین و با کیفیت ترین نوع سوله، سوله های خرپایی می باشد چرا که دارای وزن کمتر و مقاومت بهتر و همچنین قیمتی پایین تر می باشد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید