تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره سوله ارزان قیمت

اجاره سوله ارزان قیمت ، مقایسه عملکرد املاک صنعتی با سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی تأثیر حضور آن در سبد دارایی افراد همواره مورد توجه تولید کنندگان یا سرمایه‌گذاران بوده و ارزیایی این موضوع از روش‌های گوناگون قابل انجام است. امروزه همراه با گسترش استفاده از سوله ها برای فعالیت و مشاغل گوناگون ، علی رغم داشتن ویژگی مقرون به صرفه بودن به نسبت ساختمان ها ، بسیاری از افراد به دنبال استفاده و ساخت یا اجاره سوله ارزان قیمت می باشند تا بتوانند در کنار استفاده از منافع آن کم ترین هزینه را برای ایجاد مکان مورد نظر متحمل شوند. فروش انبار صنعتی در فتح

برخی از افراد در پی هدف استفاده از سوله ارزان ، به فکر خرید سوله های دست دوم می افتند که البته با توجه به اینکه این سوله ها از ابتدا برای کاربری خاص آن ها طراحی و ساخته نشده و نیز مدتی از عمر آن ها می گذرد و وجود موارد احتمالی دیگر در اجرا و حتی نصب آن ها ممکن است در طی استفاده از آن ها مشکلاتی برای بهره برداران از آن ها به وجود بیاید.

پس توصیه می شود که تا حد امکان خرید و استفاده از سوله های دست دوم را محدود کرده و به سمت ساخت یا خرید و اجاره سوله های نو برید. در این جا راه حلی برای افرادی که به دنبال استفاده و اجاره سوله ارزان قیمت می باشند ارائه می شود.

آن هم این که می توانند از سوله های خرپایی سبک و فوق سبک برای موارد مصرفی خود بهره ببرند. چرا که هزینه ی ساخت این سوله ها به دلیل کاربرد کمتر فولاد در آن ها ، کاهش یافته و در شمار سوله ارزان با وزنی /بسیار سبک و امکان نصب و جابه جایی سریع و آسان قرار گرفته اند.پس برای افرادی که به دنبال اجاره سوله ارزان قیمت هستند میتواند گزینه ی مناسبی باشد .

سوله های یو بی ام نیز در لیست سوله ارزان قرار می گیرند. ولی به دلیل این که در کاربری آن ها محدودیت وجود دارد شاید نتوانند نیاز صاحبان برخی مشاغل را مرتفع نمایند. که در این صورت یعنی عدم استفاده از این سوله ها ، استفاده از انواع سوله های خرپایی توصیه خواهد شد.

سوله های تیر ورقی نیز در نتیجه کاربرد زیاد فولاد در آن ها از شمار سوله ارزان خارج شده و نیز به دلیل سنتی بودن و داشتن عیوبی که در ساخت سوله های مدرن رفع شده اند، به طور کلی از دایره استفاده محدودی پیدا کرده اند.

برای خرید و فروش یا اجاره سوله ارزان قیمت ، براساس نیاز می توانیم سوله های خرپایی (سبک) و سوله های ubm را انتخاب کنیم که هر کدام مزایا و معایبی دارند. سوله های ubm که به سوله های خود ایستا هم معروف هستند سوله هایی از جنس گالوانیزه هستند که توسط دستگاههای ubm به شکل قوسی درمی آیند و نیاز به فونداسیون ندارند اما در صورت لزوم می توان بر روی ستون های بتنی نصب شوند.

برای اجاره سوله ارزان قیمت بایستی سوله را از سازندگان معتبر و مجاز تهیه کرد , این سازندگان و مجموعه ها دفترچه محاسبات اصل شناخت مرغوبیت سوله و شناخت سازه ها را در اختیار مشتری قرار می دهند و محصول خود را نیز تا مدت ها ضمانت می کنند و خریدار هم می تواند از این سازه ها تا مدت ها بدون اینکه تغییر شکل بدهد یا دچار فرسودگی شود استفاده کند.
اجاره سوله ارزان قیمت به شرطی مقرون به صرفه است که کیفیت لازم را هم داشته باشد در غیر اینصورت در یک مدت زمان محدودی می توان از آن استفاده کرد.

 

بنر

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید