تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره انبار کوچک

اجاره انبار کوچک ؛ باتوجه به نوسانات بازار در ایران شاهدیم که گاهاً قیمت خرید املاک تجاری و صنعتی اعم ازمغازه یا کارگاه ، کارخانه ، سوله، اجاره انبار کوچک در  غرب تهران در طول یک دوره کوتاه مدت افزایش قابل توجهی می یابد و مقدار آن از تناسب یا توازن خاصی برخوردار نبوده و در واقع قابل پیش بینی نمی باشد.  اما به دلیل ارزش بالای واحدهای تجاری امکان رشد لحظه ای  و نوسان چند باره قیمت این بخش کمتر می باشد.

املاک صنعتی هیراد سريعترين راه دسترسي به املاك را جهت خريداران، فروشندگان، ادارات، سازمانها، ارگانها , کارخانجات و شركتهاي مهندسي و … از طریق  سایت خرید و فروش املاک صنعتی هیراد به آدرس های amlakhirad.com و hiradmelk.com راه اندازي كرده است.

اجاره انبار کوچک درتهران
اجاره انبار کوچک درتهران

انبارکوچک

همانطور که مستحضر هستید ، انبار در ساده ترین تعریف خود به مکانی اتلاق می گردد که وظیفه نگهداری اجناسی را برای مدت معلوم در دل خود دارد . حال این انبار ممکن است با استفاده از یکی از ده ها متد مرسوم انبارداری وظیفه نگهداری اشیاء فوق الذکر را به مدت چند ساعت و یا چند سال داشته باشد. در همین راستا ، اجاره انبار کوچک برای ذخیره و نگهداری مواد و اشیاء گوناگون اجاره می شوند ، ولی یکی از رایج ترین دلایل اجاره انبار کوچک نگهداری از اجناس به منظور عرضه در بازار در مواقع مطلوب می باشد .

اجاره انبار در تهران یا در مناطق دیگر معمولا توسط خرده فروشان و تولیدکنندگان جزء به منظور دسترسی آسان و سریع به آن و همچنین تسلط کامل به موجودی خود صورت می گیرد . یکی از نکات کلیدی در انبار داری حفظ نظم در آن می باشد که با ابعاد آن هیچ رابطه ای ندارد . بعنوان اجاره انبار کوچک وظیفه حفظ نظم آن و کنترل پیوسته موجودی از گردن شخصی ساقط نمی شود .

گرداندن واجاره انبار ، طبقه بندی اشیا از نکات حائز اهمیت می باشد ؛ با توجه به اینکه در مجموعه های کوچک شخصی بطور دائم در انبار حضور نداشته و افراد متعددی در آن حضور پیدا می کنند ، چینش انبار باید برای كلیه كاركنان ساده و قابل فهم باشد . نکته اساسی در اجاره انبار کوچک ، محاسبه دقیق میزان فضای مورد نیاز می باشد ، در صورتی که این مهم صورت نگیرد ، کارفرما توانایی قرار دادن تمامی کالاهای خود را در آن نداشته و طی عملی ضرر ده موظف به اجاره انبار کوچک دیگری می شود ، از سوی دیگر با اجاره انبار بزرگتر از حد معمول ، ملزم به پرداخت اجاره ای بیشتر بوده که این عمل نیز ضرر مالی را در پی دارد . در اجاره انبارکوچک توجه به میزان مواد خام ، میزان مواد مصرفی ، توجه به کالاهای در حال تولید یا فروش ، اجناس تمام شده و کالاهای دپو شده از مهمترین فاکتور های جلوگیری از بروز خسارت ( در اثر عدم آگاهی از موجودی انبار ) می باشند .
بدیهیست که شرایط نگهداری از یخچال های ساید بای ساید و میلگردهای ساختمانی یکسان نیست ، نمی توانید مواد غذایی فاسد شدنی را همان جایی نگه دارید که روزی مصالحی همچون گچ و سیمان در آن نگهداری می شده است ، نمی شود پارچه و البسه را بدون وجود رگال یا قفسه طبقه بندی کرد ، در حالی که وجود این ابزارهای کمکی تقسیم و تفکیک فضا مانع بزرگی برای ذخیره بارهای پالتی می باشد .

اجاره انبار
اجاره انبار

اجاره انبار

این توضیحات سبب می شود تا در هنگام اجاره انبار کوچک تنها ذخیره یک کالای خاص به ذهنمان بیاید ، هرچند انبار در هر شکل و نوع خود پدیده ای برای حراست از محصولات گوناگون می باشد ؛ ناگفته نماند که در این مورد خاص برآورد ویژگی های انبار از زاویه دید یک شغل و کالای خاص ، نه تنها بد نیست بلکه کاملاً لازم و ضروری می باشد .
ناگفته نماند که اجاره انبار دارای مزایا و معایب متعددی است که از مزیت های آن می توان به دسترسی ساده ماشین های باری به انبار ، ارسال سریع کالاها به شهرها و استان های اطراف به دلیل نزدیکی انبار به جاده های بین شهری اطراف تهران و نمونه هایی دیگر اشاره کرد.

البته دور بودن محل اصلی کسب و کار از انبار و سختی رفت و آمد مدیران و پرسنل به آنجا نیز از معایب انبارهای اطراف شهر است که البته جدیدا این موضوع با مدیریت مناسب و ارائه خدمات مختلف از راه دور به کارفرمایان در مجموعه انبارها کاملاً رفع گردیده است به شکلی که کارفرمایان می توانند بدون حضور در محل انبار مسائل مربوط به ورود و خروج کالاها ، امنیت و چگونگی نگهداری محصولاتشان را بررسی نمایند.

 در مناطق مرکزی شهر ( مانند بازار ) که تعداد کسبه بیشتری در آن مشغول به کار بوده و نیازمند انبار هستند پر رونق تر می باشد ولی با این حال اجاره انبار کوچک در تمامی مناطق میسر می باشد و قیمت نهایی آن ، با توجه به میزان پول پیش رهن و اجاره ماهانه و نسبت بین این دو متغیر است .

از محل انبار و امکانات آن نیز نباید غافل شد ، به عنوان مثال اگر در مرکز شهر با مبلغ ماهی 2 میلیون تومان امکان اجاره انباری 15 متری فراهم باشد ، با همین مبلغ در مناطق حاشیه ای شهر امکان اجاره انباری با متراژ 100 متر وجود دارد .

اجاره انبار کوچک
اجاره انبار کوچک

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

02166811600

09121213368

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید