تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره انبار کوچک تهران

اجاره انبار کوچک تهران

به دلیل رشد افسار گسیخته قیمت‌ها، اجاره ملک در مناطق صنعتی تهران افزایش بسیاری داشته که چالش جدیدی را برای صنعتگران به وجود آورده  و باعث شده تا آن‌ها به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران یا مناطق دیگر مهاجرت کنند.
اجاره انبار کوچک تهران در مناطق مرکزی شهر مانند بازار که تعداد کسبه بیشتری در آن مشغول به کار بوده و نیازمند انبار هستند پر رونق تر می باشد ولی با این حال اجاره انبار کوچک تهران در تمامی مناطق میسر می باشد و قیمت نهایی آن ، با توجه به میزان پول پیش رهن و اجاره ماهانه و نسبت بین این دو متغیر است .

از محل انبار و امکانات آن نیز نباید غافل شد ، به عنوان مثال اگر در مرکز شهر با مبلغ ماهی 2 میلیون تومان امکان اجاره انباری 15 متری فراهم باشد ، با همین مبلغ در مناطق حاشیه ای شهر امکان اجاره انباری با متراژ 100 متر وجود دارد .

اجاره انبار کوچک  یکی از دغدغه های فعالان اقتصادی و به ویژه خرده فروشان نواحی مختلف شهر است که در راستای نگهداری از اجناس خود و تزریق قطره ای آن به محل کسبشان نیاز به این انبار ها را ضروری تر میکند . انبار کوچک محیطی با طول ، عرض و ارتفاعی محدود می باشد و حتی اگر آن را به شکل مکعب مستطیلی ایده آل در نظر بگیریم ، باز هم ظرفیت محدودی دارد .

همین عوامل سبب شده است تا زمانی که از اجاره انبار کوچک تهران سخن میگوییم تصویر اجناسی معدود در ابعادی محدود در ذهن ما نقش بسته و کاسبی کوچک یا مجموعه ای کوچک به جای کارخانه های بزرگ یا شرکت های چند ملیتی به عنوان مستأجر در ذهن ما نقش بندد .

افراد مذکور پس از اجاره انبار کوچک تهران چنانچه قصد استفاده پیوسته و رفت و آمد مکرر به این محیط را داشته باشند ، بی تردید فضای در دسترس آن ها بواسطه نصب طبقات ، قفسه یا رگال ها محدودتر نیز شده و امکان ذخیره محصولاتی انگشت شمار را برای آنان فراهم می کند . نا گفته نماند که برای مصارف یک واحد تجاری کوچک وجود چنین انباری کافی بوده و افراد مذکور به راحتی توانایی ذخیره ، طبقه بندی و خروج کالاهای خود را دارند .

حال اگر قصد کاربر از اجاره انبار کوچک تهران, رفت و آمد مکرر و دسته بندی اصولی دارایی های خود نباشد ، وی می تواند با چینش فشرده محصولات و عدم امکان تردد در میان کالاها ، انبار مذکور را تا سقف پر کرده و تنها به منظور جابجایی کلی محصولات به آن مراجعه کند.
همانطور که به آن اشاره کردیم اجاره انبار کوچک تهران معمولا توسط خرده فروشان و تولیدکنندگان جزء به منظور دسترسی آسان و سریع به آن و همچنین تسلط کامل به موجودی خود صورت می گیرد .

یکی از نکات کلیدی در انبار داری حفظ نظم در آن می باشد که با ابعاد آن هیچ رابطه ای ندارد . بعنوان مثال با اجاره انبار در تهران در ابعاد کوچک وظیفه حفظ نظم آن و کنترل پیوسته موجودی از گردن شخصی ساقط نمی شود .

در اجاره انبار کوچک تهران و گرداندن آن ، طبقه بندی اشیا از نکات حائز اهمیت می باشد ؛ با توجه به اینکه در مجموعه های کوچک شخصی بطور دائم در انبار حضور نداشته و افراد متعددی در آن حضور پیدا می کنند ، چینش انبار باید برای كلیه كاركنان ساده و قابل فهم باشد .

نکته اساسی در اجاره انبار کوچک تهران ، محاسبه دقیق میزان فضای مورد نیاز می باشد ، در صورتی که این مهم صورت نگیرد ، کارفرما توانایی قرار دادن تمامی کالاهای خود را در آن نداشته و طی عملی ضرر ده موظف به اجاره انبار دیگری می شود ، از سوی دیگر با اجاره انبار بزرگتر از حد معمول ، ملزم به پرداخت اجاره ای بیشتر بوده که این عمل نیز ضرر مالی را در پی دارد .

در اجاره انبار تهران توجه به میزان مواد خام ، میزان مواد مصرفی ، توجه به کالاهای در حال تولید یا فروش ، اجناس تمام شده و کالاهای دپو شده از مهمترین فاکتور های جلوگیری از بروز خسارت ( در اثر عدم آگاهی از موجودی انبار ) می باشند .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید