تماس با ما:

02166811600

جزئیات وبلاگ

اجاره املاک صنعتی در تهران

اجاره املاک صنعتی در تهران : در املاک هیراد انواع خرید و فروش و رهن و اجاره ی سوله در مناطق مختلف مخصوصا خرید سوله صنعتی در تهران انجام میشود و برای راهنمایی از وضعیت خرید سوله صنعتی در تهران میتوانید با شماره تماس : 09121213368 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در این ضمینه و یاری رساندن به شما برای خرید بهتر هستند .

اجاره ی انباردر بین انتخاب املاک صنعتی برای کسب و کار , اجاره انبار در تهران می‌تواند یکی از دشوارترین نوع معاملات در املاک صنعتی باشد، چرا که انبارها در تهران با توجه به شرایط اقتصادی کشور هزینه بسیار بالایی برای نگه‌داری دارند.
در کل اولین باری که اسم انبار می آید فکر میکنیم یک محیط بسیار معمولی است که فقط نیاز است که کالاهای خود را در آنجا انبار کنیم درصورتی  که موضوعات بسیار زیادی حائز اهمیت است. کالاهای مشتری باید در صحت و سلامت کامل باشد و مشتری از اینکه کالاهای خود را در انبار ما قرار داده آسوده خاطر باشد،رشد قیمت‌ها فراگیرنده و طبعاً نرخ اجاره‌ها در تهران نیز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. ضمناً این‌که شرایط اقتصادی فعلی نیز برای تولیدکنندگان و صنعتگران مساعد نیست و هر روز شاهد چالش جدیدی در عرصه تولید هستیم نیز بر موضوع اجاره املاک در تهران بی تاثیر نبوده است.

 

اجاره املاک صنعتی در غرب تهران
اجاره املاک صنعتی در غرب تهران

 

چالش های املاک صنعتی برای تولیدکنندگان :

یکی از این چالش‌ها که یک تولیدکننده برای زنده نگه‌داشتن چرخه تولید دارد، نبود فضای مناسب برای کسب‌وکارش میباشید در کنار همه این دغدغه‌هایی که این عزیزان برای تولید محصولات و خدمات خود دارند نرخ فزاینده اجاره املاک صنعتی در تهران را نیز می‌توان اضافه کرد.

ازاین‌رو تولیدکنندگان و بازرگانان تلاش دارند تا با اجاره انبار و سوله و کارگاه ارزان در تهران بخشی از مشکلات و هزینه‌های خود را کاهش دهند اجاره مغازه و سوله و کارگاه و … یکی از مسائلی است که بیشتر از اجاره‌ی یک ملک مسکونی با حساسیت‌های خاص روبرو است. شاید مناطق زیادی وجود داشته باشد که بتوان خانه های مسکونی مناسبی در آن‌ها یافته و زندگی کرد؛ اما طبیعتاً درباره‌ی اجاره ملک تجاری نمی‌توان به سادگی هر ملکی را انتخاب کرد. زیرا حساسیت‌های شغلی از اهمیت زیادی برخوردارند و قبل از اجاره املاک صنعتی در تهران باید آن‌ها را در نظر گرفت.

رهن و اجاره واحدهای تجاری بزرگ ‌متراژ در ماه‌های اخیر همسو با افزایش اجاره‌بهای واحدهای مسکونی افزایش یافت.
به گزارش دنیای اقتصاد، ودیعه‌های چند صد میلیون تومانی توام با اجاره‌بهای اغلب بیش از ۲۰ میلیون تومانی در اغلب محله‌های تهران، عرف اجاره واحدهای تجاری بزرگ‌تر از ۱۰۰ مترمربع شده است.
این متراژ به ویژه اگر در فضای مسطح باشد مناسب مشاغل بسیاری همچون رستوران و کافه، نمایشگاه خودرو، تعمیرگاه، عرضه پوشاک و کیف و کفش برندهای معتبر، فروش لوازم خانگی و صوتی تصویری و… است.
اما تجار و بازرگانان پس از واردات کالاهایشان قبل از عرضه به مشتریان نیاز به انبارهایی با متراژهای متنوع دارد تا پس از ترخیص، کالاهایشان را به آنجا منتقل کرده و پس از تخلیه و تفکیک به مرور زمان به بازار عرضه نمایند.
صنعتگران و تولیدکنندگان نیز پس از تولیدات محصولات خود و قبل از عرضه به بازار نیاز به انبارهایی با متراژهای متنوع دارند، تا با آمادگی بالا اجناس خود را راهی بازار کنند.
به همین دلیل انتخاب ملک صنعتی و اجاره املاک صنعتی غرب تهران در تهران کمی دشوار تر است.

 

هن و اجاره املاک صنعتی در تهران
رهن و اجاره املاک صنعتی در تهران

 

مرکز اجاره املاک صنعتی در تهران کجاست ؟

مشاورین املاک صنعتی هیراد در تمامی معاملات صداقت را سر لوحه خود قرار داده است و با اراده و تدبیر و با تلاش در جهت تهیه ی کامل ترین آرشیو از املاک صنعتی در راستای یاری رسانی به صنعت گران و تولید کننده گان محترم فعالیت میکند و با بررسی کامل پروژه ها و تحقیق درباره معایب و مزایای هر ملک صنعتی شما را در رسیدن به انتخاب بهتر یاری میکند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند اجاره املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

در املاک هیراد کارشناسان ما ، این توانمندی را دارند که بهترین پاسخ ها را برای مشکلات و مسائل مرتبط با سوله را برای شما فراهم آورند تا بدین ترتیب بتوان صفر تا صد پروژه را بهتر پیش ببرید . طبیعتاً جلوگیری از اشتباهات مکرر که از آنها به عنوان گلوگاه نام برده می شود ضرورت بالایی دارد و با این کار، در وقت و هزینه مشتری به نحو شایسسته ای صرفه جویی خواهد شد . در املاک هیراد با ما با کارشناسان مجرب باشید تا با موفقیت از این گلوگاه ها عبور کنید و به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا کنید . با مشاورین ما در ارتباط باشید :  09121213368

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرتان را بنویسید